Magyarország nyitólapja
nyitólapomnak
kedvenceimhez
Az oldal ismertetése
Logopédia - intézmények, szakmai szervezetek képes leírás - Logopédia.tlap.hu
részletek »

Logopédia - intézmények, szakmai szervezetek - Logopédia.tlap.hu

Képes leírás

Itt vagy: logopedia.tlap.hu » Logopédia - intézmények, szakmai szervezetek
Keresés
Találatok száma - 15 db
 Zölderdő óvoda - logopédia és természetvédelem

Zölderdő óvoda - logopédia és természetvédelem

Logopédia csoportjainkba szeretettel várunk : jó értelmi képességű, de megkésett beszéfejlődésű beszédészlelési, beszédmegértési problémás súlyos beszédhibás diszlexia veszélyeztetett író-rajzoló mozgásban ügyetlen gyermekeket!

A logopédia múltja és jelene Békéscsabán

A logopédia múltja és jelene Békéscsabán

A logopédia múltja és jelene Békéscsabán Városunkban a logopédiai ellátás 1970 óta működik az Esély Pedagógiai Központ ( jogelődje a Jókai u - i Ált. Isk.) szervezeti keretei között. 1970 - 1973 - ig Gyebnárné Egri Eszer foglalkozott a beszédhibás gyermekekkel. 1973 - ban Dr. Nagy Lászlóné vette át ezt a munkát Szanyi Antal igazgató úr pályázatát megnyerve.

A XVIII. kerületi SOFI

A XVIII. kerületi SOFI

A logopédia szakszolgálat révén kapcsolatot tartunk fenn a kerület összes bölcsődéjével, óvodájával, általános iskolájával. Terveink között szerepel egy nagyobb, hosszútávú program is, mely az akadályozottsággal élő embertársaink és a társadalom közti kapcsolat javítását tűzte ki célul.

Baranya megyei speciális iskola

Baranya megyei speciális iskola

A Baranya Megyei Önkormányzat Óvodája, Általános Iskolája, Szakiskolája, Nevelési Tanácsadója, Kollégiuma és Gyermekotthona sajátos nevelési igényű gyermekek nevelését, oktatását és szakmai képzését ellátó többfunkciós gyógypedagógiai intézmény. Fenntartója a Baranya Megyei Önkormányzat.

Dr. Kettesy Aladár Általános Iskola

Dr. Kettesy Aladár Általános Iskola

Logopédia A logopédiai fejlesztés célja a tanulók beszédének intenzív logopédiai terápiával történő javítása, a tanuláshoz szükséges alapvető képességek kialakítása, a sérült elemi funkciók fejlesztése, a másodlagos tünetek kialakulásának megelőzése.

Fürkészdarázs Magántanulói Szolgálat

Fürkészdarázs Magántanulói Szolgálat

Sokan sokféleképpen magyarázzák a diszlexia kialakulását egy gyermeknél. Mindenféle agyi és genetikai problémákra vezetik vissza ezt a tanulási nehézséget. Csoportunk nem fordít különleges figyelmet ezekre a magyarázatokra, ugyanis a mi egyik célunk a tanulási nehézségek kezelése és nem azok meglétének magyarázata.

Hajdú-Bihar Megyei Önkormányzati Általános Iskola és Kollégium

Hajdú-Bihar Megyei Önkormányzati Általános Iskola és Kollégium

A logopédiai fejlesztés célja a tanulók beszédének intenzív logopédiai terápiával történő javítása, a tanuláshoz szükséges alapvető képességek kialakítása, a sérült elemi funkciók fejlesztése, a másodlagos tünetek kialakulásának megelőzése.

Logopédiai és Rehabilitációs Bt.

Logopédiai és Rehabilitációs Bt.

Kiemelkedően fontos feladatunk az agyi érbetegek / stroke / és agyi sérültek otthoni logopédia ellátása. Ezen betegek a kórházi kezelést követően gyakran ellátatlanok, ezért tevékenységünkkel a magyar egészségügy hiányterületére nyújtunk megoldást. Szakembereink, miközben a betegek lakásán végzik munkájukat, konzultatív kapcsolatot tartanak a családorvosokkal, illetve a stroke osztályok orvosaival.

Oktatási Klub logopédia

Oktatási Klub logopédia

Az Oktatási Klubban dolgozó munkatársak elsődleges célja, hogy Ön Kedves Szülő/Nagyszülő és Gyermeke(i)/Unokája jól érezzék magukat nálunk. Ezt a jókedvet kihasználva a Gyermekeket sok olyan dologra biztatjuk, amitől okosodik, személyisége, ügyessége, mozgása fejlődik.

Hirdetés
Palotás Gábor Logopédia Általános Iskola

Palotás Gábor Logopédia Általános Iskola

Az olvasást, írást Meixner módszerrel tanítjuk. Két év alatt teljesítjük az első évfolyamot, annak érdekében, hogy elegendő idő jusson a képességek fejlesztésére, a készségek kialakulására, a tanultak rögzítésére, elmélyítésére. Mindenkinek egyéni haladási tempót biztosítunk.

Pedagógiai Szakszolgáltató Központ - Kazincbarcika

Pedagógiai Szakszolgáltató Központ - Kazincbarcika

A nevelési tanácsadás szakmai hátterét az alkalmazott pszichológia jelenti, ezért az intézményhálózat kialakulása ennek a tudományágnak a történetével köthető össze. A gyermeklélektani tanácsadás történetében az első lépés a Ranschburg Pál által a Laufenauer Elmeklinikán 1899-ben megszervezett Psychophysikai Laboratórium volt, amely 1906-tól a Gyógypedagógiai Magyar Királyi Laboratórium nevet vette fel. Ennek az intézménynek a munkatársai 1922-ben: dr Szondi Lipót, dr Kaufman Irén, Schmidt Ferenc, és Schnell János.

Seneca Beszéd Stúdió

Seneca Beszéd Stúdió

Az Alapítvány a Dadogókért és a Seneca Beszéd Stúdió országos szakmaközi dadogásterápiás konferenciája A konferencia célja összefoglaló áttekintés a mai magyarországi, dadogással kapcsolatos elméleti kutatásokról és terápiákról, a hazánkban működő legismertebb irányzatokról, beszámolók az aktív terapeuták legújabb gyakorlati tapasztalatairól, eredményeiről, szakmaközi párbeszéd minden olyan szakember (orvos, pedagógus, pszichológus, logopédus) részvételével, akik dadogókkal találkoznak.

Süssfelnap Játszóház

Süssfelnap Játszóház

Logopédia A legtöbb szülő találkozott már a logopédia kifejezéssel. Sokan akkor hallanak róla először, amikor az óvodában megtörténnek a logopédiai szűrővizsgálatok, és kiderül, hogy a gyermeknek beszédhibája van. Leggyakoribb beszédhiba a pöszeség, amikor a beszédhangot torzan ejti, felcseréli más hanggal, vagy kihagyja a gyermek. Ez a probléma sokszor a szülők számára is szembetűnő.

Törpikék Mozgásház -logopédia gyakorlatok

Törpikék Mozgásház -logopédia gyakorlatok

Logopédia Szórakésztető foglalkozás Meixner módszer felhasználásával hangképzési zavarokat fejlesztő foglalkozások gyermekek számára (5-14 éveseknek). A sziszegők, a susogók, az r és egyéb hangok normáltól eltérő képzése, cseréje, illetve ejtésének hiánya tartozik ide. A két fős foglalkozásokra a párokat előzetes felmérések alapján választjuk ki.

Veszprémi Nevelési Tanácsadó

Veszprémi Nevelési Tanácsadó

Logopédia problémák: beszédindítás, beszédhibák, nyelvi-kommunikációs zavarok - Konduktív pedagógiai problémák: a központi idegrendszeri mozgássérült gyermekek, tanulók mozgás-és értelmi komplex fejlesztése - Korai fejlesztés: pszichomotoros fejlődésükben akadályozott vagy érzékszervi fogyatékos (látás, hallás), illetve mozgássérült gyermekek 0-3 év közötti fejlesztése, és a szülők részére tanácsadás.

Tuti menü